Hoe lang duurt het voordat je zwemkaartje weer geldig is in de Lommerbergen?

Als je in Landal de Lommerbergen gaat zwemmen dan wordt je zwembadkaartje even geblokkeerd. Kan iemand mijn vertellen hoe lang deze geblokkeerd worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een uur. Inderdaad om die reden die voorgaande beantwoorder al aangaf. Het is ook niet verstandig om op die manier of welke manier dan ook gratis proberen binnen te komen. Hier word op gelet en overtreders krijgen direct een parkverbod.
Parkgasten die even weg moeten en direct weer terug willen kunnen zich even melden bij de Sportbalie. De medewerkers daar zullen dan graag even behulpzaam zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is maar kort, het is bedoeld dat je het dan niet gelijk doorgeeft aan een ander die niet zo,n kaartje heeft .
Jij kunt het gewoon gelijk weer gebruiken als je weer wilt zwemmen lijkt mij...en anders...even bij de receptie vragen.