Ik wil graag met een groep vrienden (tussen 20 en 28 jaar) een kanotocht doen in Zweden, weet iemand een organisatie die dit aanbied met busvervoer?

We hebben niet de mogelijkheid om met eigen vervoer te gaan en het lijkt ons leuker om ook andere mensen te ontmoeten tijdens de reis. We horen dat de natuur in Zweden geweldig is en je met een kano op de mooiste plekken kunt komen. Heeft iemand ervaring of kan iemand een organisatie aanbevelen die geschikt is voor ons?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt een kanotocht met overnachtingen tijdens de tocht in de natuur?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, met wildkamperen in de natuur.

Antwoorden (1)

Toevallig denk ik een bedrijf te kennen dat precies dit aanbiedt. Neem eens contact met ze op. Zij bieden dus ook reizen aan naar Zweden. Avontuurlijke kano/kajak tochten.