Waar laat ik een kapotte tentstok repareren in de buurt van Hengelo?

De stok is een beetje opengescheurd door het gewicht van water.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Het is koopzondag in hengelo .Je kunt bv naar jan krul aan de oldenzaalsestraat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

is het een metalen tentstok, glasvezel, of koolstofvezel? Als het een van de laatsten is, denk ik niet dat het goed valt te repareren zonder een stuk lengte te verliezen.

Als het een metalen tentstok is, geef ik je meer kans, maar dat ligt er maar net aan of de reparateur goed kan lassen, op een dusdanige manier dat de sterkte van de rest van de stok niet wordt aangetast. ik twijfel of er überhaupt iemand is die dat kan.

Ik zou nieuwe tentstokken kopen (eventueel tweedehands)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aluminium is wel te lassen, door de TIG las methode toe te passen. Maar dan nog, ik zou gewoon nieuwe kopen.