Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om als 16 jarige vanuit Nederland naar China te fietsen?

Ik wil graag nadat ik mijn eindexamen (havo) heb gehaald gaan reizen. En vroeg me af of het "legaal" is om naar China te fietsen ik ben 16 jaar en mijn ouders vinden het goed dus dat is in ieder geval geen probleem alleen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
611

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer eens contact op te nemen met Duco van Dalen, hij fietste van China naar Nederland, als dat kan, dan kan dat andersom ook. Hij kan je in ieder geval voorzien van informatie en tips. Als je mijn kind was, dan ging dat feest op 16 jarige leeftijd niet door.. Maar als het je lukt, respect.
Heel veel succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik verwacht trouwens dat een 16 jarige problemen gaat krijgen bij de grensposten, dat zij je niet zomaar doorlaten, informeer ook eens bij de ambassades van de landen waar je door moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek wel even uit of die routes nog berijdbaar zijn, dat kan veranderd zijn in de loop der tijd. Het lijkt me dat de ambassade je wel verder kan helpen, met informatie over het alleen reizen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding