Wat zijn goedkope internationale luchtvaartmaatschappijen?(Wereldwijd) ( die wel betrouwbaar en goed zijn)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

De bekende goedkope vluchten van bijv. budget air zijn gewoon betrouwbaar. er word wel vaak gegrapt "veilige landing niet inbegrepen" maar ik heb nog geen harde cijfers gezien dat ze vaker in zee eindigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In europa en Noord-Amerika (VS&Canada) zijn alle maatschappijen veilig. Ook de budget maatschappijen.
In de rest van de wereld zou ik daar niet mijn hand voor in het vuur steken (het zijn niet voor niets meestal wat schimmige maatschappijen in minder ontwikkelde landen die ongelukken krijgen). Waarbij ik wel wil aantekenen dat ook de "minder veilige" maatschappijen een beduidend veiliger alternatief voor vervoer bieden dan dezelfde afstand met een alternatieve vorm van vervoer te reizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kun je echt geen presies andwoord op geven licht aan de bestemming de ene maatschappij is de duurste op een bepaalde bestemming en op een andere bestemming weer de goedkoopste bv Air France is normaal duur maar als je met Air France naar Brazilie [ Belem ] gaat dan is Air France weer de goedkoopste . En je moet dan ook nog rekening houden met aanbiedingen . Persoonlijk vind ik de beste sitè die van schiphol daar krijg je de prijs van meerdere maatschappijen . Maar als je een vacantie wilt boeken dan moet je eerst informatie inwinnen van reisbureau`s .
En als je vanuit Nederland vertrekt zijn die maatschappijen wel betrouwbaar omdat zij anders geen landingsrechten krijgen hier in Nederland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En zelfs een betrouwbare luchtvaartmaatschappij is geen garantie dat er niet onderweg iets gebeurt (zie Air France, prima luchtvaartmaatschappij, maar vorig jaar wel twee crashes).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom heb ik ook extra bv bijgezet bijna iedere maatschappij is er wel iets gebeurd .
Turkish Airlines.
Er is er nog nooit een boven gebleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ethiopian Airlines, prima track record even afgezien van dat ongelukje in Beirut.