Wie kan informatie verstrekken over fietstochten op Sri lanka?

Wij gaan in december 4 weken fietsen op Sri Lanka.
Omdat we er al 2 op SL keer geweest zijn willen we dit keer vooral natuur doen. Mooie routes en veel parken. Het enige dat we kunnen vinden zijn opmerkingen over het bestaan van 4 "Sri Lanka’s National Cycle Trails", maar geen gedetailleerde informatie zodat we ook alvast kunnen zoeken naar mogelijke overnachtingsplaatsen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik heb een website voor je gevonden met heel veel informatie over fietsen op Sri Lanka.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. (alvast fijne vakantie. Jaloers...)

http://www.travelmarker.nl/bestemmingen/azie/sri_lanka/activiteiten/fietsen.htm

Toegevoegd na 14 minuten:
In aanvulling op je reactie: zoek eens op reisverslagen fietsen in Sri Lanka. Er staan er genoeg online, vaak hebben ze wel een contact-mogelijkheid op de website, dan kun je altijd aan die personen vragen naar hun routes.

Ik heb hier al wel een link naar een site van mensen die de in 2004 in Sri Lanka gefietst hebben en veel informatie geven over de routes, welke afstanden ze op een dag afleggen etc. Misschien dat je daar iets aan hebt:

http://www.cyclingaroundtheworld.nl/srilanka/re_srilanka.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor het snelle antwoord.
Deze site had ik al ontdekt. Maar deze geeft geen specifieke routes. En als je die hebt dan kan je al vast voorbereiden waar je eventueel kunt overnachten. Want met fietsvakanties weet je maar nooit. (pech, weer, bezoekjes).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt een erg bruikbare site. Dank je voor de tip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
No problem.
Ben dol op reizen, wordt graag geholpen en help ook graag andere reizigers.

Andere antwoorden (1)

Heb je de fietsvakantiewinkel (woerden) al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die hebben niks voor ons. Is nu nog alleen een internetwinkel die in Nijmegen zitten (dicht bij SNP-reizen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al digitaal weggepromoveerd dus? Sonde!