Waar kan ik info vinden van de orkaan in duitsland?

we zijn gistermiddag van polen naar nederland gereden,en op de a1 bij osnabruck in een orkaan gekomen.
oke alles is goed gegaan maar waar kan ik er informatie over vinden ,het liefs met beelden .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

de orkaan heeft de naam Xynthia
als je daar op zoekt in google vind je heel veel info

Toegevoegd na 53 seconden:
De enorme storm "Xynthia" heeft in Baden-Württemberg en Hessen, twee levens geëist. In het Zwarte Woud - in de buurt van de stad Feldberg – viel een boom zondag op een auto. Een man werd gedood en een andere inzittende van het voertuig, ernstig gewond.

Een 69-jarige man werd kort daarna getroffen in de bossen in de buurt van Wiesbaden bij Taunusstein door een omvallende boom. Zoals is gemeld door de Hessische politie, was de man was met een groep wandelaars op de weg toen de boom ontworteld werd. De 69-jarige stierf door het ongeval.

Landau, een ongeveer 30 jaar oude vrouw werd zeer ernstig gewond, toen ze poogde een ijzeren hek te sluiten, de storm rukte de deur uit zijn verankering en de deur viel op haar. In Frankfurt, werd de snelweg A3 volledig geblokkeerd door bomen en het verkeer werd omgeleid. Ook op de A5 in de buurt van Rastatt, blokkeerde een boom de rijbaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier bv:
http://www.dnews.de/nachrichten/panorama/187549/xynthia-geht-puste.html