Alleen naar Parijs met de trein?

Hoe lang doe ik er over? En kan ik daar nog een hotel vinden en boeken of moet ik dat vooraf doen. Iemand info aub?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Hoe lang je erover doet naar Parijs met de trein hangt af van waar je opstapt. Vanaf Amsterdam ben je met de Thalys is 3 uur en 20 minuten op Gare du Nord, dus midden in Parijs.

En hotels zijn bijna altijd duurder als je deze aan de receptie boekt. Ook moet je zin hebben om met je bagage door (het hele grote!) Parijs te slenteren, die tijd zou ik liever besteden aan leuke dingen.

Je zult uiteindelijk wel een hotel vinden, maar vergeef me dat ik niet de bezetting van alle hotels in Parijs uit mijn hoofd ken voor een periode die je niet meldt.

Het is veel prettiger om bij aankomst de metro te kunnen pakken naar je hotel, en vrijwel altijd is dat goedkoper ook.
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

soms heb je leuke aanbiedingen.
Je kunt met de thalys: http://www.nshispeed.nl/nl/onze-bestemmingen/trein-frankrijk/trein-naar-parijs
en je kunt al zovast boeken bij www.booking.com, als je niet nog tijd wilt verliezen aan hotel zoeken
Je kunt ook reis + hotel boeken,
maar google daar even op dan zie je ook hoelang de reis duurt, en op welke datum je het goedkoopst weg kan
Bon Voyage
12 jaar geleden
Er zijn een aantal mogelijkheden.

Onlangs was voor mij collega een vliegticket naar Parijs goedkoper dan de trein, KLM heeft een starttarief van €99 retour.

Boek je een vliegticket + hotel bij Expedia dan heb je vaak een aantrekkelijke korting. Ditzelfde geldt bij de trein als je een arrangement boekt bij de jong intratours.

Andere boekingopties voor overnachtingen zijn AirBnB, Booking of hostelworld.

Toegevoegd na 5 minuten:
Trein kan je boeken op de site van de Thalys en op de site van NS HIghspeed. Let er op prijzen kunnen verschillen.

De reistijd vanaf Amsterdam is 3.19 uur. vanaf Rotterdam 2.37 uur
http://www.thalys.com/nl

Toegevoegd na 7 minuten:
foutje in de link
www.thalys.com/nl/nl

Toegevoegd na 7 minuten:
foutje in de link
www.thalys.com/nl/nl