hoe vind ik op de website van de volkskrant artikelen over bv Parijs terug uit het Reizen-katern?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoekfunctie: reizen-katern/parijs lukt het niet dan even bellen naar de volkskrant en vragen naar afdeling website

Antwoorden (1)

Als je geen abonnement hebt op de Volkskrant krijg je niet alle artikelen gepresenteerd die ooit in de krant verschenen zijn. Op de openbare website is een selectie te vinden van een aantal artikelen en de reizen-artikelen worden daarin doorgaans niet opgenomen.

Mocht je wel een abonnement hebben log dan in met jouw gegevens en zoek dan met de woorden die betrekking hebben op die landen. Mogelijk heb je dan ook meer zoekmogelijkheden. (datum, rubriek, enz.)