Probeer het te combineren: dan kun je vergelijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Noord India:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat ligt er aan wat je leuk vindt, het noorden is over 't algemeen drukker en overweldigender. Het zuiden is wat rustiger voor een eerste indruk, groener en meer strand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je graag een lekkere luie strand vakantie wilt dan naar het Zuiden, daar is het tropischer, meer jungle, en prachtige stranden. Noorden is meer woestijn, zelfs bergen en sneeuw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Strand doet me niks - bergen des te meer. Dus ik zou 't Noorden kiezen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt het reis ook combineren met deel zuidelijke gedeelte en het noordelijke gedeelte. Zo kun je van de woestijnen doorreizen naar de hoge gebergtes.
Lijkt mij echt gaaf!