Hoe kan ik snel vrienden maken in een hotel/resort ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
ronron1212
10 jaar geleden
Vriendschappen ontstaan in de loop van een tijd en niet in een korte vakantie. Je kunt wel contacten leggen.

Antwoorden (4)

Gewoon tegen is praten is in mijn ervaring het beste. Vooral als je elkaar tegenkomt op excursie geeft dat vaak iets extra's. Op vakantie voelt (normaal) iedereen zich vrolijker waardoor tegen iemand iets te zeggen of beter nog te complimenteren iets makkelijker is. Vraag bijvoorbeeld: Leuk T-Shirt heb je aan. Kun je die op het resort kopen? Hebben ze nog meer leuke T-shirts?

Je kan ook iemand gewoon iets vragen zoals "Weet u waar dat ene restaurant is?" en dan vervolgvragen stellen zoals "Is het daar lekker?". Als het niet lekker is bijvoorbeeld gaan mensen zelf in gesprek om te vertellen waar het wel lekker is.

Het gaat gemakkelijker dan je denkt. Je moet alleen natuurlijk overkomen.

Succes,
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
En dan maak je vrienden of heb je dan gewoon contact?
Castle
10 jaar geleden
Je zal altijd eerst contact moeten krijgen om te zien of je genoeg gemeen hebt om vrienden te zijn. Het moet namelijk ook van 2 kanten komen. Als dit contact goed gaat kun je altijd vragen adressen uit te wisselen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+, Helemaal mee eens.
Dat ligt er aan. Als je een meisje bent dan kun je bijv. het bovengenoemde T-shirt bevochtigen of aan de heren vragen om je slaapkamer te komen bezichtigen.
Als je een man bent kun het beste bankbiljetten uitdelen, daar word je erg populair van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ flapje ,door jezelf te prostitieren maak je geen vrienden ,alleen klanten, en door de pooier uit te hangen ook niet, daar kijken mensen vlug doorheen namelijk
Castle
10 jaar geleden
Het zal wel grappig bedoeld zijn oribatei.
Door niet te boeken in een resort maar in een hostel. Bezoekers van een hostel staan over het algemeen veel meer open voor het maken van contact dan bezoekers van resorts. Voordeel van hostels is ook dat er vaak veel meer mensen zijn die alleen reizen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ het is goedkoper!
Vaak organiseren hostels activiteiten, denk aan kroegentochten, feesten, excursies of sporten. Door hieraan mee te doen leer je snel mensen kennen.