Heeft iemand een idee hoe we de trap voor de caravan deur zo kunnen aanpassen dat je er met krukken op kan en de caravan toch in kan??

We gaan altijd met Pinksteren kamperen met de caravan. Nu heb ik mijn Kruisband gescheurd en loop met krukken. Nu zie ik toch wel een probleem om de caravan in te komen en de inspiratie ontbreekt even om een goede stevige oplossing die tevens niet te zwaar is te bedenken.
Wie heeft een idee om de trap voor de deur te verbreden zodat ik mijn krukken goed kan gebruiken om de caravan in te komen. Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Gebruik een stevige lange loopplank.
Ondersteun deze tegen doorzakken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Eventueel met leuningen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ter breedte van de deuropening.
(van harte beterschap)

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat deze oplossing te zwaar is,maar je zou een aantal stoeptegels neer kunnen leggen om op die manier de trap breder te maken.
Misschien dat iemand je hierbij kan helpen en /of iemand die stoeptegels heeft.

Of een extra trapje lenen en die ernaast plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft de trap niet aan te passen omdat je ook gewoon kunt gaan zitten met je billen naar binnen en je zo naar binnen trekken. Veel makkelijker. Iemand helpt je desnoods even met opstaan maar met krukken lopen klooien op een trappetje is veel gevaarlijker.

Oefen even op je eigen trap thuis. Als je bijna boven bent is het hetzelfde als bij de caravan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom die minnen? Dit is m.i. een goed antwoord, en vereist verder geen enkele aanpassing aan het trapje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij begrijpt het tacuma... en dan heb ik het nog niet eens over veiligheid!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Min is niet van mij, maar van de grond af opstaan is niet heel makkelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt je vastpakken aan de tafel of het bed of iemand helpt je even. Zo vaak per dag doe je dat niet en alleen in een caravan bivakkeren lijkt me niet verstandig. Huppen of stuntelen met trapjes is echt veel gevaarlijker.
Ik zou de krukken even wegleggen bij het n naar binnen gaan. De deur van een caravan is zo smal dat er wel een mogelijkheid zal zijn je ergens aan vast te houden en dan naar binnen hinkelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de trap verbreden met stenen/hout/etc. etc.