Als ik in mijn eigen woonplaats op de camping sta moet ik dan toeristenbelasting betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/financien-werk/financien/belasting/regel-ingezetene-toeristenbelasting-hoef-betalen.93338

Het beste antwoord

Wanneer toeristenbelasting betalen

U betaalt toeristenbelasting als u overnacht in een gemeente waar u niet staat ingeschreven. Bijvoorbeeld bij verblijf in een hotel, pension, caravan of bungalow. Ook als u een zakelijk bezoek brengt aan een stad moet u deze belasting betalen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tutoyeren mag maar ik vind het wel verfrissend dat je me met u aanspreekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, uiteraard is dit knip en plakwerk. De volgende keer zal ik de tekst aanpassen; )
Antoni
10 jaar geleden
Is deze link (bron) niet handiger: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/gemeenten/vraag-en-antwoord/wat-is-toeristenbelasting-en-wanneer-moet-ik-dit-betalen.html ?