klopt het dat als ik met niemand ben getrouwd die amerikaan is en als mijn ouders niet in amerika zijn geboren ik er niet mag/kan wonen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Nee, dat klopt niet, je mag er wonen als je b.v. een H1B visum hebt (dat kan als een Amerikaans bedrijf jou een baan aanbiedt omdat je bepaalde skills hebt). Als je er eenmaal een tijdje woont kun je en green card aan gaan vragen om er ook langer/permanent te kunnen wonen.
gvrox