Gaan de toeristische gebieden in vakantielanden na het hoogseizoen dicht?

zijn er in september al veel toeristische gebieden/voorzieningen dicht? Of is dat pas veel later in het jaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Ik weet dat in Benalmadena en Torremolinos bijna alle zaken per 1 oktober gesloten zijn, en weer openen op 1 april..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat leuk jullie lippen zo onder elkaar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, lekker he..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En een oog erbij;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad..tis wachten op een neus :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is deze geschikt? www.knurps.nl/images/2008/02/mehmet-neus.jpg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL! ja dat is een hele goeie..
ik heb hier nog wat....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest toeristisch gebieden gaan niet in éénmaal dicht : dat gebeurt echt geleidelijk , van sept minus 30 % tot einde oktober minus 60% en sommige plaatsen blijven altijd open, zelfs met pieken op kerstmis (nice, monaco, sevilla, madrid, rome)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op Sint Maarten is het nu hoog seizoen. Dit loopt van december t/m april. Tijdens het laagseizoen gaan de bedrijven niet dicht, ondanks dat er veel minder toeristen zijn. Ze draaien op halve kracht, zullen we maar zeggen. Dit geldt voor het Nederlandse deel van het eiland. Op het Franse deel van het eiland, gaan sommige zaken wel dicht na het hoogseizoen maar sommige zaken gaan alleen in augustus en september dicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor tunesie is dat zeker zo. De hotels bijvoorbeeld in het populaire Hammamet Yasmine gaan dicht. De medewerkers gaan dan ook weer naar huis. Ook vliegen er geen charters meer naar Tunesie. Pas vanaf maart kun je daar weer terecht. Ook Kreta sluit veel, de omgeving van Malia is eind oktober volledig stil gevallen. Op de eigen inwoners na dan, maar ons hotel was 1 van de laatsten die open was. Onze groep was ook de laatste die vertrok uit Kreta. Daarna was het afgelopen met het toerisme.