Maar even mijn Spartacus Guide geraadpleegd. Volgens de Spartacus zijn er 3 plekken die zich ook op Lesbische vrouwen richten.

- Club Oko cafe - ul wegierska 1 -

Toegevoegd na 8 minuten:
Andere plekken die in mijn Spartacus 2011 staan blijken helaas gesloten. Mijn tip Ga even langs bij Club Oko Cafe langs voor de actuele informatie.

Toegevoegd na 1 uur:
nog een linkje waarvan ik niet weet hoe actueel dit is http://www.holigay.pl/cracow
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet speciaal voor lesbische vrouwen, wel voor homoseksuelen. Klub Cocon is er daar 1 van.