Voor een vakantie naar Amerika. Heb je daar een visum voor nodig? En wat gaat dit kosten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Je hebt daarvoor een ESTA nodig. Dat kun je online aanvragen en kost $14 dollar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarmee kun je 90 dagen in de VS verblijven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
(=
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
VS ligt toch niet in Midden Amerika???
Castle
10 jaar geleden
Die ligt daar ook niet, maar dat was de vraag dan ook niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het rubriek is: HomeCategorieënVakantie & ReizenMidden-Amerika
Niet Noord Amerika, daar waar de VS ligt. Bovendien heeft de vraagsteller niet aangegeven welk land van Midden Amerika hij/ij bedoeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had het rubriek niet gezien, daarom ging ik er van uit dat de vraagsteller het over de VS had.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan klopt mijn antwoord en heb je dus een ESTA nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan. (:
Afhankelijk waar je moet zijn in Amerika.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor Honduras bijvoorbeel hoef je geen visum aan te vragen. Je paspoort is voldoende. Je moet wel in het vliegtuig een kaartje invullen zodat de autoriteiten weten waar je uithangt.