Is er zware shag te koop in Porto (Portugal) ?

Momenteel verblijf ik in Porto en het lijkt erop dat ze hier nog nooit van zware shag hebben gehoord. We zijn alle zaakjes al langsgeweest maar nergens kun je het krijgen. Ze komen met pijptabak aanzetten. Is er iemand die weet welk merk de donkere, zware shag in het assortiment heeft in Portugal of waar ik moet zijn ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
9.6K

Antwoorden (2)

Misschien dat ze het hebben bij gespecialiseerde tabakszaken, maar ook daar is het moeilijk. Roltabak wordt buiten Nederland niet echt veel gebruikt en dus wordt het ook niet veel verkocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het al ergens vindt, zou ik het niet kopen. Het is oud, droog en niet te roken. Volgende keer gewoon een slof op Schiphol kopen.