Wat als ik niet uitcheck met mijn ov-studentenkaart?

Heeft dit nadelige gevolgen? Ik snap het nut niet van het uitchecken..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
6.2K

Het beste antwoord

Als je meerdere malen vergeet in en/of uit te checken, worden alle producten op je Studenten OV-chipkaart geblokkeerd en kun je niet meer inchecken. Bij een verkoop- en informatiepunt van een van de vervoerders, kun je je Studenten OV-chipkaart laten deblokkeren.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's niet helemaal het antwoord op de vraag.
AWM
14 jaar geleden
De vraag was: "Heeft dit nadelige gevolgen? Ik snap het nut niet van het uitchecken..".
Het heeft dus nadelige gevolgen, want je kaart stopt met werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ergste is,dat je het voorschot,ik geloof 20 euro kwijt bent.
AWM
14 jaar geleden
Moolkees: Het gaat hier om een studenten OV-kaart.
Daar hoef je geen saldo op te hebben als je op werkdagen reist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dan val ik dus door de mand
Ik dacht,mijn antwoord is bijdehand!
AWM
14 jaar geleden
Dat rijmt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dan moet ik dus zeggen,ja,maar het dicht niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha dankjewel antwoordman!

Andere antwoorden (1)

Dan betaal je het complete incheckbedrag,want er wordt dan aan genemen dat je nog reist. Op het moment,dat je inchekt,wordt er een voorschot van je saldo afgetroekken en op het moment dat je uitchekt,wordt daar een deel van weer teruggestort.