'Ik heb een stacaravan gekocht inclusief stageld tot april 2014,nu wil de camping eigenaar dat ik opnieuw stageld betaal,mag dit?

de vorige eigenaar heeft dus ook al stageld betaald.
Is op een camping in Belgie.

Toegevoegd na 1 minuut:
En de vorige eigenaar krijgt ook geen geld terug !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hebben jullie deze koop wel vantevoren met die
campingeigenaar besproken dan?
Misschien had dat gemoeten.

Het beste antwoord

Je moet bewijs hebben dat er stageld is betaald. Als je dat bewijs niet hebt gekregen van de vorige stacaravaneigenaar heb je geen poot om op te staan en heeft die jou waarschijnlijk genept en heb je dus teveel betaald.

Je moet dus de vorige eigenaar om het bewijs vragen dat er betaald is. Heeft die dat bewijs niet dan heb je dus geen rechten en zul je dubbel moeten betalen maar dan heeft de vorige eigenaar het geld waarschijnlijk zelf gehouden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat bewijs is er gewoon, en de camping eigenaar geeft dat ook toe dat er al betaald is !
Maar volgens hem vervalt dat bij overschrijving van caravan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat de campingeigenaar dat maar bewijzen met een huisreglement ofzo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet hij dat geld teruggeven aan de vorige stacaravan eigenaar en die kan het dan teruggeven aan jou. Het zou niet eerlijk zijn dat de vorige eigenaar voor niets betaald heeft en inderdaad: laat hem dat maar bewijzen maar in dat geval moet jij je geld terugeisen van de vorige eigenaar die die regels had moeten kennen.