Wij hebben een ralatie dip en willen graag een paar dagen weg maar waar heen? Het moet natuurlijk geen handen vol geld kosten.?

ik zoek en zoek maar vind weinig allemaal of heel saai of kost heel veel..iemand met ervaring waar je heerlijk een paar dagen heb genoten?nog tips : )

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is je budget en wat wil je graag doen dan? Je vind veel saai dus ik denk niet dat je heel de dag op je hotelkamer wilt blijven om samen wat leuks te doen? ;-)

Het beste antwoord

Een relatie dip los je niet op met een paar dagen weg.
Een relatie dip is een groot probleem, zolang hij nog bestaat kan je toch nergens van genieten.
Eerst moet je het probleem oplossen.
En wil je het alle twee, dan zou ik lekker chinees gaan halen, kaarsjes aan, (kinderen naar bed) oh die heb je niet.
Eerst lekker eten, glaasje wijn er bij, en dan praten, gewoon praten, vertel elkaar wat er mis is en vlucht niet weg naar een waddeneiland, of naar waar dan ook,want je probleem vlucht met je mee.
Wees eerlijk en oprecht, misschien dat je er uit komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een waddeneiland kan je ook praten :).
Lekker in de duinen liggen en dan kletsen.

Andere antwoorden (22)

Ff een paar dagen een caravan huren op een camping op één van de eilanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een tent op in je tuin... Het allerbelangrijkste dat je nodig hebt is je partner, om die dip te bestrijden...

Ga gewoon eens kamperen in je eigen tuin... Weet je hoe leuk? En als voordeel kost het helemaal niets, en je kunt binnen nog vlug een opener vinden als je die vergeten bent...

Hoe goedkoop wil je het hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Leuk hoor Xinix, waarom kom ik daar nou niet op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel frisjes nu in de tuin in een tent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moeten ze dicht tegen elkaar kruipen, snap dat nou...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Je aanmelden op rp holidays, krijg je regelmatig aanbiedingen via de mail voor 8 euro pp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk een weekendje naar Terschelling. Zal je de komende tijd ook vast lekkere hertebiefstuk kunnen krijgen ;-).

Maar goed, even op jullie toegespitst. De eilanden zijn heerlijk om even uit te waaien, lekker te wandelen en wellicht tijdens het wandelen te kunnen praten/tot elkaar te komen. Terschelling is mijn grote favoriet maar ook de andere eilanden zijn heerlijk. In jullie geval zou ik kiezen voor een bungalow of stacaravan en niet voor een hotelkamer. Hoe meer rust om je heen hoe meer je tot elkaar kan komen zonder irritaties!

Succes en sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer iets leuks te scoren op www.vakantieveilingen.nl.
Soms lukt het om voor heel weinig geld het laatste bod uit te brengen. Staan veel verschillende uitjes en dingen op, en er zit vast wel iets van jouw gading bij.
Ennuh .... ik hoop dat het weer goedkomt met je relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, was ook mijn idee om te antwoorden toen ik de vraag las:)
Persoonlijk ga ik voor een romantisch kasteel in Limburg. Lekker luxe, prijs valt mee en mooie kamers waar ik zelf even niet weg zou gaan ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www.actievandedag.nl hier staan vaak leuke aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat meest redelijk te betalen is,is een klein hotelletje aan de zee.katwijk,zandvoort,scheveningen..lekker uitwaaien aan het strand.soms staan er ook kamers bij gewone mensen te huur,maar dat zou ik met jullie relatiedip niet aanraden...ik ging voor een hotel aan de zee....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet zo zeker of een paar dagen weg een dip bestrijdt. Ik zou samen thuis blijven, allebei een korte vakantie nemen van werk, als dat nodig is, en dan gewoon afspreken om leuke dingen te doen. Samen iets bedenken te eten, en samen klaarmaken etc..En tijd inruimen om echt met elkaar praten, proberen uit te vissen waar de schoen wringt.. Veel succes in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ga naar een plaats waar je toch samen met zijn tweeen bent,maar toch ook onder de mensen,lekker leuke dingen bezoeken,en misschien nieuwe mensen leren kennen,wat praten met anderen doet ook vaak nieuwe ideeen op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slagharen. Kost een drol, en drie dagen lekker ouderwetse lol, als je er tegen kunt. Saai is het in elk geval niet en je kunt je in elk geval nog samen heerlijk ergeren aan de andere campinggasten. Foute stelletjes kijken is ook erg vermakelijk. Ik ben alleen wel bang dat je tot maart moet wachten, als ze weer open gaan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik naar Rotterdam gaan en haar naar Schiermonnikoog sturen.
Wedden dat je relatie er een stuk beter op wordt??!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zodat ieder even tot zichzelf kan komen, neem ik aan.
Ik dacht al "waar zit smartass?" (hihi)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smartass boekt een reisje naar Schiermonnikoog, heb uit betrouwbare bron vernomen dat het een mooie dame is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, zal ik dan naar Rotterdam gaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Strak plan !
Saai is in zo'n situatie helemaal niet erg, want dan ben je op elkaar aangewezen om het leuk te maken. Je kunt bijvoorbeeld wel vijf uur lang gaan karten, en misschien vinden jullie dat heel leuk, maar als je na die vijf uur ieder uit je eigen kart stapt, heb je nog niets gedaan aan je relatie.

Het hoeft dan ook niet heel spannend te zijn waar jullie heen gaan. Gewoon een huisje ergens. Desnoods Center Parks of zoiets. Een huisje, waar jullie helemaal op jezelf zijn, maar wel weg van de dagelijkse beslommeringen. Wat natuur in de omgeving, dan kun je samen wandelen. Misschien een open haard, altijd leuk voor romatische avondjes. Veel meer heb je toch niet nodig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Ryanair vlieg je voor weinig geld naar veel steden in Europa. Het is lastig antwoord geven op je vraag, omdat ik je budget niet weet en ook niet wat jullie interesses zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
allereerst succes om eruit te komen. Om eerlijk te zijn denk ik dat ertussen uit niet zal helpen omdat je je dip en relatie meeneemt. Als je gaat moet je zorgen dat je ergens heen gaat waar genoeg te doen is. En de activiteiten samen moet doen om de band weer aan te sterken. Nogmaals succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boek voor drie dagen een hotelletje in parijs of zo.
Gewoon 3 dagen tuusen uit heerlijk is dat
succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je denkt dat door een paar dagen even je huis te verlaten ongeacht waarheen dat de dip verdwijnt, dan zal je nog verder van je partner geraken! Beleg je geld wat je aan weggaan zou besteden aan relatietherapie. Zodra je merkt dat je je partner toch de goeie keuze vindt ga je met een lastminute op pad. En dan geniet je van je partner en van het uitgaan. Succes gewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Belgische Ardennen is ook niet zo duur. Vooral in de buurt van Laroche is het erg mooi en er zitten overal particulieren die er een leuk en goedkoop vakantieverblijf bij hun huis bij verhuren. Wel even oppassen als je een neatfreak bent want sommigen vinden al snel iets 'luxe' wat naar onze maatstaven ronduit smerig en uitgeleefd kan zijn.

Je moet dan wel echt voor de natuur gaan want veel andere uitgaansgegenheden dan restaurants zijn er verder niet. Maar vanuit Laroche is het ook makkelijk even oversteken naar Luxemburg. Luxemburg stad is ook erg mooi en geschikt voor een tussendoortrip.

Toegevoegd na 55 seconden:
g=l
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een keer voor nog geen 200 euro een week naar Rome geweest. Via Ryanair vlieg je goedkoop, en we hebben er een camping gevonden, die een soort van cabines verhuurt, waar je voor 10 euro per nacht prima kunt overnachten. Ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen, maar als je interesse hebt kun je altijd even een berichtje sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt die dip bestrijden en het mag niet veel kosten! Hoeveel is die relatie je dan waard? Neem een korte vakantie en ga het lekker thuis uitpraten,een andere omgeving verandert niets aan een dip!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een relatiedip moet je misschien weer even herinnerd worden aan de leuke momenten in je relatie. Waarom ga je niet terug naar de plek waar jullie als eerste op vakantie/weekendje weg/dagje weg zijn geweest? Als je er nog foto's van hebt, neem ze dan mee en probeer eens dezelfde foto's te maken. Hoeveel is er veranderd? Wellicht kom je er dan ook achter in hoeverre jullie en jullie relatie veranderd is en wat dus het echte probleem is (als die er al is). Reconstrueer wat je toen hebt gedaan en kijk eens wat je nu anders zou doen of juist niet (wie weet nog wat jullie gegeten hebben toen en waar? etc.). Reken maar dat je een of meerdere leuke dagen gaat hebben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de auto naar de Duitse Eifel.Prachtige natuur en de stad Trier is vlakbij, daar kan je dan nog romantisch over de kerstmarkt slenteren.