Is er in Parijs tijdens en rond de kerstdagen veel te doen? Is er veel open? Of zijn veel winkels, musea, etc. gesloten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Antwoorden (1)

Parijs is rond de kerst ontzettend sfeervol. De etalages en de gevels van de grote warenhuizen zijn allemaal verlicht. Vooral de straten rond Lafayette zijn prachtig, zelfs alle bomen zijn verlicht. De Champs-Elysées is een bak met kerstlichtjes en vergeet niet een van de vele kerstmarkten te bezoeken. Een site (engels) die veel informatie heeft over de kerstdagen in Parijs is: http://en.parisinfo.com/shows-exhibitions-paris/christmas-in-paris/
Natuurlijk zijn er op 1e Kerstdag een aantal winkels en musea gesloten, maar dat zul je overal treffen.

Veel plezier
mvg
Chris
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor de tips en de aanrader van die site!! Ik heb inmiddels geboekt.