Onderzoek weet ik niet, maar wel weten we allemaal dat hoe Zuidelijk je komt in Europa bv hoe emotioneler de mensen worden, en hoe harder ze tegen elkaar lijken te schreeuwen en ruzie te maken als ze met elkaar zitten te praten(wat achteraf gewoon een dagelijks babbeltje blijkt te zijn) Kijk naar de Fransen de Italianen en de Spanjaarden bijvoorbeeld.
In het Noorden van Europa zijn we een stukje koeler over het algemeen qua emoties, We schreeuwen en gieren alleen maar als we echt kwaad of blij zijn. Voor de rest is het vrij tam allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verschillen tussen mensen zijn groter dan die tussen culturen.