Heeft iemand een mooie stadswandeling door Sofia?

Ik vertrek donderdag. Op internet is er een aantal sites met tips, maar echte stadswandelingen tref ik niet aan. Heeft iemand toevallig een mooie stadswandeling?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je hoeft echt niet overal Internet voor te gebruiken. Er zijn nog altijd informatiekantoren voor toeristen, zoals de VVV's, ook in een stad als Sofia, waar je heel makkelijk dit soort dingen kan krijgen. Ook hotelrecepties hebben kunnen je heel eenvoudig hiermee helpen. Sofia is een toeristenstad, dus je kan er vast wel informatie vinden als je er bent. Sorry voor mijn misschien wat onvriendelijke antwoord, maar ik zie geen reden waarom je dit van te voren zou willen regelen. In ieder geval een prettige vakantie gewenst! Ik zou Sofia graag ook nog eens bezoeken.
Antoni
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het pirin gebergte is ook de moeite waard om te bezoeken. als je tenminste van rust houdt etc.(staat ook op de wereld erfgoed lijst) verder veelal katherdralen
de sint nikolai kerk is de moeite wel waard. en de residentie van de president is ook wel spectaculair

Toegevoegd op 26-04-2009 16:55:28
p.s. fijne vakantie nog
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die wandelingen vind je daar vanzelf (en bij het toeristen buro). Best wel mooi daar, maar wil je wel als tip meegeven om goed op te passen voor zigeuners (in het speciaal de kleine kinderen). Dus digitale spullen en geld goed bij je houden.
Prettige vakantie.