Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke website vind ik georganiseerde reizen voor mensen van 19+??

Ik wil graag alleen op vakantie in juni. Ik heb al gezocht op jongerenreizen maar dan krijg je alleen van die ordinaire plekken als blanes en lorret da mar waar ik dus absoluut niet heen wil. Het liefst wil ik een stedentrip maken naar Barcelona of Rome, of in ieder geval een reis naar de zon. Als ik zoek op georganiseerde stedentrip krijg je alleen maar van die trips waar oma's en opa's aan meedoen. Kan iemand mij helpen aan een goede site hiervoor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
721
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
MIsschien kun je beter naar een reisbureau gaan met deze vraag, zij kunnen je prima helpen een leuke reis te vinden, die voldoet aan jouw eisen en verwachtingen. Culturele groepsreizen zijn vaak heel gevarieerd in leeftijd, als dat de bedoeling is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

alsjeblieft!
http://www.travelta.nl/vakanties?d=201306&_src=8283618&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=adwordscatnl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Shoestring!! En neem mij ook mee dan! Hihi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie eens bij travelbird.nl
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding