Is 110.000 euro ziektekosten verzekering voor op vakantie genoeg?

Dit zit bij mijn creditcard. Een doosrnee reisverzekering geeft meer dekking. Is dit bedrag wel genoeg? Vakantie naar Croatie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Dat type verzekering is meestal aanvullen op een bestaande. In NL ben je verzekerd, dat vul je aan met een reisverzekering. Ik kan niet overzien of de verzekering bij je creditcard iets inhoudt. Verwacht het niet.... Het beste is: Bel je eigen ziektekostenverzekering. Die weten het beste wat wel of niet gedekt en wat aangevuld moet worden. Reisverzekeringen zijn niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt eraan naar welk land je gaat. Ga je naar een land buiten Europa dan heb je een reisverzekering met werelddekking nodig. Ziektekosten verschillen per land en in sommige landen betaal je veel geld voor verblijf in ziekenhuis of vervoer per ambulance.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
hij gaat naar Croatie