Mag je op een camping je auto langs je tent zetten of meestal op een aparte parking?

Ik heb hier geen ervaring mee en weet niet of het verschilt van camping tot camping

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
3.9K

Antwoorden (5)

Bij de meeste campings mag je je auto naast je caravan, tent etc. plaatsen. Dit staat als het goed is ook aangegeven bij informatie van de camping.
10 jaar geleden
Dat is verschillend per camping. Het staat meestal wel op de website.
Vaak mag je je auto wel naast je tent zetten, soms zijn er kleinere parkeerplaatsjes bij elk veld, en soms is er een grote centrale parkeerplaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit verschilt per camping, meestal mag het niet bij een grote camping, maar bij kleinere is het nooit echt een probleem (dit staat altijd aangegeven op de site van de camping)

Toegevoegd na 2 minuten:
Meestal is er bij een grote camping een grote parkeerplaats waar je auto moet staan. Maar dit moet als het goed is aangegeven zijn op de site, en anders mail/bel je de camping even op?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het verschilt per Camping , Je kunt ze het beste opbellen als u niet genoeg informatie vind op u campingwebsite
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit verschilt per camping. Bij de meeste campings ligt het ook aan uw staanplaats bijvoorbeeld: bij een luxe staanplaats mag dit meestal wel. Maar bij standaard staanplaats heeft u meestal een apart parkeerterein.