zijn er in Turkije neppe cowboybags te koop?

ik ga binnen kort naar turkije en wou bij de action een namaak kopen maar ik dacht als ze die daar ook hebben is het helemaal mooi.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ja, zeker. Er zijn veel namaak artikelen in omloop in Turkije. Deze artikelen zijn zeer populair bij vakantiegangers, maar toch zijn er reizigers die twijfelen aan de legaliteit van deze goederen. Als vakantieganger hoef je je geen zorgen te maken. De douane staat namelijk een kleine hoeveelheid namaak artikelen toe. ( zie bron douane) Als deze artikelen voor eigen gebruik worden aanschaft en niet voor de handel dan zal u geen problemen ondervinden.