Hoe kan je alsnog via Ryanair betalen als je alleen een pinpas hebt?

Hallo,

Ik heb een vliegticket bij Ryanair gekocht en moet wat veranderen. Dat kost wat geld, prima. Maar ik heb geen speciale pas hiervoor (maestro, mastercard, creditcard). Hoe kan ik alsnog met mijn Rabo Wereldpas deze betaling maken? Heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg,

Floor

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Antwoorden (3)

Prepaid Visa-creditcard kopen, kost per jaar 1 tientje, je kan die opwaarderen ia iDeal of contant in de winkel. Bij Ryanair bij betalen kiezen voor de optie: Visa. Uiteraard moet er wel voldoende opstaan.

https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-fysiek.html?tk=8751756e641153d
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, een prepaid creditcard is in dit geval een prima optie. Een prepaid creditcard kent weinig risico, je kunt hem altijd aanvragen en zonder saldo is hij niet te gebruiken (en daarom dus veilig).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt eventueel bij de Primera een 3V Prepaid Visa Kaart kopen voor 10 Euro en hier geld opstorten, je kunt met deze kaart in de winkels waar Visa geaccepteerd wordt mee betalen en op internet waar Visa geaccepteerd wordt.

Selecteer bij het betalen Visa Debit.

Meet informatie op www.3vcard.nl

Wijzigingen bij Ryanair zijn vaak heel erg prijzig, behalve als je een koffer wilt toevoegen, priority boarding, zitplaats etc.