Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De OV-Chipkaart activeren tot 1 feb of toch langer??

Ben een student en heb de OV-Chipkaart, echter moet ik deze nog activeren na heel wat geklooi. Is er ook helemaal bij ingeschoten,maar nu is mijn vraag kan ik hem nog activeren. Dit was toch tot 1 februari, of is dit weer langer geworden?? Snap er echt de ballen meer van..

En als ik hem nog kan activeren, waar ?? En als het niet langer tot 1 feb is waar kan ik hem morgen dan nog activeren??

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
897

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

toevallig kom ik ook uit assen. Je kan 'm activeren in de ah to go op station. Tegenover de kassa staat zo'n paal. Helaas doet die van mij 't niet. Je kan 't altijd morgen nog doen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Update: vrijdag 22 jan 2010, 14:05

Studenten krijgen langer de tijd om hun ov-chipkaart te activeren. Om te kunnen reizen, moesten ze de kaart voor 1 februari hebben opgeladen. Minister Plasterk van Onderwijs heeft dat nu voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Deze week bleek dat het overgrote deel van de studenten de kaart nog niet heeft opgeladen, onder meer vanwege technische problemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding