Kan ik met een abn-ambro pinpas in engeland pinnen?

Ik heb een pinpas van abn-ambro eurostyle.
Ik ga binnenkort dus naar londen met school en geld wisselen in nederland is duurder dan gewoon pinnen in nederland.
Kan ik dus met mijn eurostyle
abn-ambro pas pinnen in londen?

Mvg Robin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey zit jij op Titus?!

Antwoorden (5)

Als het maestro logo op een pin-automaat/betaalautomaat staat kan je er met je eurostyle pinpas pinnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo lang je pasje een wereldpas is kan je er, zo ver ik weet, overal mee pinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja in prencipe moet dat gewoon kunnen. Met maestro kun je sowieso in Engeland pinnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja i know, maar t9 kan nog wel eens vervelend doen
Eurostyle zegt al genoeg. Europa dus! Veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja mijn kinderen zijn ook met deze pas naar Londen geweest en konden gewoon pinnen met de pas