hallo,ik zou graag photography maken maar ben nog maar een student , wat moet ik doen ? kan er iemand me helpen ? danku.

Dit is een voorbeeld van mijn foto's .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ligt 't aan mij, maar ik snap werkelijk niet wat je nou bedoeld met deze vraag....
itsme
13 jaar geleden
wat is photography? Is dat iets anders dan het maken van foto's?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dat je geld wil verdienen met je foto's?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Itsme, it's the English way to make pictures.

Antwoorden (3)

Schaf een boek aan hoe je foto's moet maken en waar je allemaal rekening mee moet/ kan houden.
Er bestaan ook tijdschriften , hobbyclubs voor fotografie en cursussen, of vraag informatie aan iemand die al verder is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat je eigen foto betreft, de bladeren van de boom zijn te groot in beeld en de zwarte partij onderin en rechts onderin is te zwaar/ te veel.
Bij kleinere boomblaadjes en minder zwart, lijkt er veel meer diepte in de foto en verplaats je het accent naar het mooie zonnetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het juist een heel goede keuze (of mooi toeval) dat die bladeren eigenlijk te groot zijn, dat maakt het heel spannend. Als je die kleiner maakt, wordt het wel subtieler, maar ook saai, voorspelbaar.
De zon zelf is echt supersaai, een licht rondje, waarom zou je daar de aandacht op gaan leggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat jij het een goede foto vind is prima, het is jouw foto, jouw onderwerp, jouw keuze en het was mijn antwoord op jouw vraag, wat vraag je nu eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter naar de namen kijken Eddijst :)
Fynnya en Anaiis lijken toch niet zóveel op elkaar ;) Overigens zei ik helemaal niet dat ik het een goede foto vind hoor, en ik ben het ook met jouw kritiek eens, maar ik vind dat deze foto wel één interessant element heeft, en dat zijn die bladeren en dan met name de grootte ervan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry Fynnya, mijn fout, gebeurt me wel eens vaker, vond het ook zo'n vreemde vraag, niet erg serieus en dan wordt ik slordig, maar zeg nu zelf, wat heeft het student zijn, nu te maken met photography en wat moet ik doen?
Om direct daarna een best wel aardig gelukte foto laten zien, als ik de vraag goed begrijp, wil deze student leren foto's maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem hoor Eddijst :)
Maak elke dag een foto in kader van het 365 project. Hierdoor leer je steeds betere foto´s te maken.

Daarnaast kun je boeken gaan lezen of een cursus gaan volgen in het buurthuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor soort hulp do you need? Als het financiële is,haak ik bij deze af.Een iets uitgebreide uitleg is wel zo makkelijk. Geestelijke support wil ik je wel geven.