studytravel, is dit een veilige manier om een buitenlandse taal te leren op een snelle intensieve manier?

een tijdje terug hoorde ik over studytravel, een website waar je je kunt aanmelden, tegen betaling school en overnachting in het buitenland voor een week tot jaren.. nu vind ik dit wel erg aantrekkelijk, lekker naar het buitenland, ochtend les in engels of spaans en middag vrij met doen en laten wat je wilt.

maar: is het wel zo vrij? is het wel veilig? leer je ook echt iets van de taal? is het wel veroorloofd om zo bij een gastgezin gedropt te worden zonder dat je een woord spaans kunt, en dan maar hopelijk dat je eten en drinken krijgen? of hoe moet ik dit zien??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een vriend van mij is op zijn 17e een half jaar naar Ecuador gegaan om Spaans te leren, je bent jong en zo sta je op eens in een Zuid-Amerikaans land en ben je op jezelf aangewezen, hij heeft een prettige tijd meegemaakt en spreekt nu vloeiend Spaans!

Ook heeft hij voor zichzelf leren zorgen, want je hebt niemand die constant achter je aan loopt om te zorgen dat alles goed gaat!