Waar kan ik goedkoop vliegen van eelde naar bergamo?

Ik wil op 29 juli 2013 goedkoop vliegen vanaf Eelde naar Bergamo, Italië. De retourdatum zal zijn : 18 of 19 Augustus 2013. Dit geld voor 2 personen. ( vanaf 12 jaar ). Weet iemand waar ik goedkope kaartjes kan vinden? Misschien een link naar een website ect. ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Alleen Ryanair voert die vluchten uit en dat is al een van de goedkopere maatschappijen. Ik zou dus gewoon op de site http://www.ryanair.com/nl kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen Ryanair voert de route Groningen (Eelde) - Bergamo uit.
Alleen als u nu boekt is het best wel aan de prijzige kant namelijk 145 Euro, als u vliegt op de door u genoemde data.
Dit is exclusief bagage (15KG=50Euro, 20KG=70Euro), en de creditcardkosten van 2%.

U kunt beter vanaf Amsterdam met de KLM naar Milaan vliegen, dan bent u 100 Euro kwijt. Inclusief bagage, eten aan boord, en exclusief de boekings- en creditcardkosten.

Nog enkele tips als u met Ryanair wilt gaan vliegen.
- Print je boarding kaart uit. (Op de luchthaven 60 Euro).
- Zorg dat je je juiste naam hebt ingevuld, je naam op het paspoort en niet je roepnaam. (Verandering via de telefoon vaak gratis tot ongeveer 20 euro, via internet 110 euro per enkele reis, op de luchthaven moet je een nieuw ticket kopen)
- Als je handbagage meeneemt zorg dat je aan hun afmetingen voldoet, maximum 10 kilo en 1 stuk handbagage p.p. (55x40x20cm)
- Zorg dat je op tijd bent.