Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik naar mijn vriend ga op bezoek en moet ik reizen van Parijs tot bij hem is het goed dat hij voor mij het ticket boekt?

Toegevoegd na 31 seconden:
Is het goed dat mijn vriend voor mij het ticket boekt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
905

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wat bedoel je met 'goed'? Of hij dat uit fatsoen zou mogen doen, of dat het van de vervoersmaatschappij is toegestaan? In beide gevallen is het antwoord 'ja', al moet wel jouw naam op het ticket staan als het een vliegticket of ticket voor de Thalys is.
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Als jij de geldige ticket maar in je bezit hebt, met jouw volledige namen uit je paspoort dan is er niets aan de hand.

En natuurlijk geweldig als je vriend dit wilt regelen. Goede reis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Malu;

Als het ticket op naam staat heb je best kans dat er aan het verkooploket een legitimatie wordt gevraagd te tonen dus dan zal dat hem niet lukken. Ticket in Parijs kopen is zeker goedkoper? Als het niet lukt, koop dan zelf hier een enkeltje en daar een retour voor de terugreis en de volgende heenreis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij alles op jouw naam stelt en betaalt dan is er helemaal niets mis mee dat hij boekt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding