Wat is er allemaal voor leuks te doen in Groningen?

Ik ga komend weekend een weekendje daar heen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (8)

Allemaal leuke dingen te doen:

http://www.activitiez.nl/activiteit-groningen.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De drie gezusters, hele leuke kroeg volgens mijn dochter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst natuurlijk een geweldig uitgaansleven. Alleen al binnen de grachten kent Groningen 385 horecagelegenheden, van restaurants tot cafe's en disco's.

Verder is een een stadstour per Segway een aanrader. Via de ipod krijgt u uitleg over wat er te zien is.

Rondvaart vond ik zelf onverwachts mooi. Onder elke brug, die je passeert blijkt een kunstwerk te zijn geschilderd. Rondvaart duurt ongeveer een uur, dus is wel makkelijk even tussendoor te doen.

En verder zou ik gewoon lekker gaan genieten van de heerlijke sfeer, die de studentenstad kent.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Stripmuseum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het stripmuseum is echt 3x niks he. Zeker niet naartoe gaan tenzij je een stripboeken fan bent. Het "museum" is ten grootte van een woonkamer en erg saai.

De Drie Gezusters heb je in groningen, Wagamama is ook leuk om te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de martinitoren bezichtigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Het is al leuk om in Groningen rond te rijden, zonder overal in de file te moeten staan.

Je zou Groningen Airport kunnen gaan bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijft ergerlijk, die nieuwe spellingcontrole hier. Groningen = ondingen.
Groningen = 99 woningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus