Heeft iemand ervaring met een treinreis vanaf barcelona naar figueres?

ik moet savonds om 9uur de trein hebben naar Figueres vanuit barcelona!

Toegevoegd na 11 uur:
ik kom om 8uur savonds aan in barcelona, en moet dan met de trein of met de bus naar Figueres! heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat wil je er precies over weten?

Antwoorden (2)

reis is goed te doen. Alleen gaat de laatste trein om kwart over acht

BARCELONA-SANTS 20.16
BARCELONA-PASSEIG DE GRACIA 20.20 20.21
BARCELONA-CLOT-ARAGO 20.24 20.25
SANT CELONI 21.05 21.06
MACANET-MASSANES 21.15 21.16
SILS 21.21 21.22
CALDES DE MALAVELLA 21.26 21.27
GIRONA 21.36 21.38
FLAÇA 21.50 21.51
FIGUERES 22.09

Travel time between BARCELONA-SANTS and FIGUERES: 1 hrs. and 53 min.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb diverse Spaanse websites geraadpleegd en kom tot de conclusie dat er maar zeer weinig mogelijkheden zijn om 's-avonds van Barcelona naar Figueres te reizen. Ik heb slechts één mogelijkheid gevonden die aansluit op jouw vraag.

Op het vliegveld van Barcelona (El Prat genaamd) vertrekt vanaf terminal 1 (T1) een bus naar Figueres om 21:30 uur in de avond. De bus komt om 23:45 uur aan in Figueres, dus de reis duurt 2 uur en 15 minuten. De kosten zijn 27.90 Euro voor een enkeltje. Volgens de website gaat de bus elke dag, behalve op (Spaanse) feestdagen.

Meer informatie staat op http://www.alsa.es/portal/site/Alsa?portal.alsa.request.locale=en_GB

Links in de zoekvakken type je bij vertrekpunt (departure point) "Barcelona" in, dan komt in het lijstje vanzelf ook "prat-t1" te staan. Die moet je selecteren. Bij aankomstpunt (arrival point) type je "Figueres" in. Selecteer daaronder "one way" en "query with no date". Druk nu op de "Search" knop en jouw bus verschijnt onderaan in het rijtje.