welk vliegticket kan ik iedere gevel die datum veranderen?

ik wil in 1 maand naar VIETNAm gaan, maar ik heb ook restaurant, als er wat gebeurt is in mijn restaurant, dan moet ik terug gaan,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Bij de KLM kun je je ticket annuleren of de data veranderen, maar dit gaat niet zonder kosten. Heel vaak moet je iets bijbetalen. Als je je ticket via de site bestelt, kun je via hun Service Centre je vlucht wijzigen of annuleren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat je adviseren bij een reisbureau, daar kunnen ze je precies vertellen wat wijzer is, een open ticket of enkele reizen, er zal niet iedere dag een vlucht terug naar Nederland gaan, hou daar ook rekening mee, zorg ervoor dat je iemand hebt, die je zaken in Nederland voor je restaurant kan overnemen, zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Laat je werk thuis, al is het voor een eigenaar heel begrijpelijk, dat je wil weten of alles goed gaat in je zaak, regel je zaakjes goed voor je gaat en geniet daarna van je vakantie, ook een werkgever heeft rust nodig.