Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een visumaanvraag voor Moskou zelf te regelen met de ambassade? Of is het beter, veiliger om dit via een visumbureau te regelen?

Ik regel het liefst altijd zoveel mogelijk zelf om kosten te besparen. Maar de visumaanvraag rondom Moskou vind ik spannend. Omdat ik niet dichtbij de ambassades van Den Haag woon moet ik mijn paspoort etc. opsturen. Gaat dat wel goed? Kan iemand mij hierin adviseren?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Uiteraard kunt u uw visum voor Rusland zelf regelen via de Consulaire Afdeling van de Ambassade van de Russische Federatie, Scheveningseweg 2, 2517 KT Den Haag. Zelf regel ik al jaren visa voor mijzelf (en familie) via VisumService in Den Haag. Het aangetekend versturen ( en ontvangen) gaat al jaaaaren foutloos. Visumservice is snel, betrouwbaar en kent de "weg'' goed. En voor de prijs die VisumService er voor vraagt hoef je het beslist niet te laten, alles goed invullen, alle bijlages erbij, aangetekend versturen en je krijgt alles op tijd terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het goedkoopste is het om zelf een visum te regelen in Den Haag, tenzij je natuurlijk ergens in Groningen woont. Dan is het online aanvragen vaak zelfs goedkoper. Er zijn verschillende aanbieders voor deze dienst en doorgaans gaat dit ook erg snel en verloopt het allemaal soepel. Wel is het verstandig om even alle informatie goed door te lezen, want er zijn verschillende visa nodig voor verschillende reisdoeleinden. Ik vond veel informatie op de volgende site: http://surprisetickets.nl/reizen/visum-rusland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zelf via www.visum.nl geregeld. Want om 2 keer in de rij van de afdeling consulaire zaken in Den Haag te gaan staan was mij echt teveel gedoe. Het geld dat dit soort bureaus vragen zijn ze echt waard. Denk je ook aan de uitnodiging. Deze kan je regelen bij een visumbureau (duur), maar ook bij je eerste overnachtingsadres
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding