De site is ongetwijfeld betrouwbaar.

Echter moet je op dit soort site`s vaak eerst bied punten kopen, en kan je in dit geval maar per €1,- omhoog bieden. Het kan dus zijn dat als je hem op automatisch bieden zet je bij een eindbedrag van laten we zeggen €250,- al 250 punten a €1,- ? weggespeeld heb.......En daarna pas het recht heb op koop. Dus nog een keer €250,- kwijt ben. Ze verdienen dus aan de kuddes die tegenelkaar op aan het bieden zijn. NIET DOEN. Bieden met verhoging van max €1,- slaat nergens op....zeker niet als je dan ook voor je bieding moet betalen.

Toegevoegd na 18 minuten:
Bij nader bestuderen lijkt er op dat deze site niet het door mij beschreven systeem hanteert, dus als je voor het bieden niet hoef te betalen wellicht de moeite waard....Lijkt op vakantieveilingen.nl