Wie weet een niet te toeristisch en mooi eiland niet te ver van Ko Samet vandaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (2)

Ko Mannai, mooi eiland, hebben er een schildpaddenreservaat. Nog niet zo veel toeristen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is koh chang iets voor je. dit eiland ligt ten oosten van koh samet. (schuin onder cambodja)
vanaf KOh chang kun je trips boeken naar bijna verlaten eilandjes. ik weet niet in welke periode je wilt gaan, maar houd rekening met het regenzeizoen de zee kan dan omstuimig zijn en boottochten kunnen dan niet altijd gemaakt worden naar de omliggende eilanden.
volgens mij is het makkelijk te regelen met een bus+boot ticket vanaf Koh samet of vaste land. er komen zeker wel toeristen, maar ik denk minder dan op koh samet. (veel trips vannuit Bangkok)
Je moet maar even google of je het iets vind. (let er wel op dat je het goede eiland koh chang hebt er zijn er twee)
als je echt een niet toeristisch eiland zoekt moet je het veel zuidelijker zoeken bijna tegen maleisie aan (west kust van thailand) daarligt nog een hele groep eilanden klaar om ondekt te worden.

veel plezier in dit fantastiche land!