Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet voor ons een hondvriendelijke camping in Frankrijk?

Wij willen met onze hond ( Duitse herder) kamperen en zoeken zowel voor de hond als ons zelf een rustige camping liefst aan het water.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gast 5274 heeft veel vakantieplannen. En naar Corsica en naar Kroatie en naar Frankrijk... ben benieuwd hoeveel er nog komen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik denk dat je vraag te algemeen is om specifiek te beantwoorden. Er zijn heel veel campings namelijk.

Ik denk dat je het beste even op specifieke websites je voorkeur kunt intoetsen.

Ik gebruik zelf altijd onderstaande sites voor een eerste schifting.

Toegevoegd na 46 minuten:
NB. Op Eurocamping.net kan je ook zelf aangeven dat je een hondvriendelijke camping wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl , daar vind je vooral veel recenties van camping en hotels door toeristen zelf. Dit geeft meestal wel een aardig beeld, aangezien de nederlandse toeristen van het meest kritische soort zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Campings weet ik niet, zelf keek ik altijd naar huisjes, zie de link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.selectcamp.nl/Vakantiebestemmingen/Frankrijk?=14&google-map-bounds=&google-map-zoom=&date-of-arrival=&duration=&duration-exact-select=-&bedrooms=&wDier=on&company=0&minBudget=0&maxBudget=0&minAmount=200&maxAmount=1200&hss=1&rall=0
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding