Wie weet voor ons een hondvriendelijke camping in Frankrijk?

Wij willen met onze hond ( Duitse herder) kamperen en zoeken zowel voor de hond als ons zelf een rustige camping liefst aan het water.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gast 5274 heeft veel vakantieplannen. En naar Corsica en naar Kroatie en naar Frankrijk... ben benieuwd hoeveel er nog komen.

Antwoorden (4)

Ik denk dat je vraag te algemeen is om specifiek te beantwoorden. Er zijn heel veel campings namelijk.

Ik denk dat je het beste even op specifieke websites je voorkeur kunt intoetsen.

Ik gebruik zelf altijd onderstaande sites voor een eerste schifting.

Toegevoegd na 46 minuten:
NB. Op Eurocamping.net kan je ook zelf aangeven dat je een hondvriendelijke camping wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl , daar vind je vooral veel recenties van camping en hotels door toeristen zelf. Dit geeft meestal wel een aardig beeld, aangezien de nederlandse toeristen van het meest kritische soort zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Campings weet ik niet, zelf keek ik altijd naar huisjes, zie de link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.selectcamp.nl/Vakantiebestemmingen/Frankrijk?=14&google-map-bounds=&google-map-zoom=&date-of-arrival=&duration=&duration-exact-select=-&bedrooms=&wDier=on&company=0&minBudget=0&maxBudget=0&minAmount=200&maxAmount=1200&hss=1&rall=0