Welk hotel ligt gelegen nabij het centrum van London en is goedkoop?

Welk hotel is gunstig gelegen en kost minder dan £80 per dag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

http://www.easyhotel.com/hotels.html

Deze hotels zijn erg schoon en spotgoedkoop. Je hebt echter totaal geen leefruimte in je kamer en de douche/wc ruimte is ook piepklein. Deze hotels (ook een paar in Londen) zijn prima om er te slapen maar verder niks. Je kan er niet eten of drinken. Wel kan je tegen betaling tv kijken en je laptop gebruiken op bed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op: Veel budget hotels zijn echt heel slecht en smerig. Check dit dus na voor je boekt op tripadvisor.

Zelf heb ik goede ervaring met hotel Meridiana vlakbij KIngs Cross.

Ik heb geen ervaring met hum Londense filiaal, maat Tune hotels is een prima low cost keten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet gwn naar een jongerenherberg gaan, goedkoop en eten zit erbij ben ik ook 1 x geweest