Kan je met de trein van Gronau, Duitsland naar Harrachov, Tsjechie en hoeveel kost het??

Heeft iemand een routeplanner voor treinvervoer in het buitenland? Want we willen op wintersport in Tsjechie, en we willen van Gronau, Duitsland naar Harrachov, Tsjechie. We willen via Duitsland met de trein, omdat we dicht bij de grens wonen en het goedkoper is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met een groep bent (en tijd geen rol speelt) kun je in Dld ook met een weekend-groepticket reizen. Kost iets van 39 EUR voor maximaal 5 personen en daarmee kun je heel Duitsland doorreizen (maar niet in de IC's en ICE's; dat zijn de sneltreinen). http://www.bahn.de/p/view/angebot/regio/schoenes_wochenende_ticket.shtml

Antwoorden (3)

Ja kan heel goed, prijs dien jezelf op te vragen:

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?revia=yes&existOptimizePrice=1&country=DEU&initialAvail=ON&dbkanal_007=L01_S01_D001_KIN0001_qf-bahn_LZ003&S=gronau&REQ0JourneyStopsSID=&Z=harrachov&REQ0JourneyStopsZID=&trip-type=single&date=So%2C+13.11.11&time=15%3A19×el=depart&returnTimesel=depart&optimize=0&travelProfile=-1&adult-number=1&children-number=0&infant-number=0&tariffTravellerType.1=E&tariffTravellerReductionClass.1=0&tariffTravellerAge.1=&qf-trav-bday-1=&tariffClass=2&start=1&qf.bahn.button.suchen=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar kan als ik dan op Teilstrecke buchen klik, dan druk ik op Weiter en dan staat er bij Start en Weil geen Harrachov of Gronau meer:s....
Via treinreiswinkel.nl kun je een vrijblijvende offerte opvragen zodat je precies weet wat de goedkoopste en snelste (of elke ander door u te geven criterium) route is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Duitse tarieven voor treinen zijn volgens mij de meest ingewikkelde ter wereld. Met samenreisdkortingen enz. Ga hiervoor echt naar de treinreiswinkel, dit kan je honderden euro's schelen. Leuk om te melden. Je kan gewoon vanaf Enschede vertrekken, dit is niet duurder en makkelijker dan Gronau. Enschede is voor de DB een Duits station