ik vraag me af of je in februari al kan zwemmen op gran canaria, en of je er al in topje/T-shirt kan rondlopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

In februari is het op Gran Canaria gemiddeld tussen de 14 en 20 graden. Dat lijkt me voldoende om in een t-shirt te lopen, maar da's natuurlijk ook afhankelijk van hoe je dat zelf ervaart.

Het zeewater is dan rond de 19 graden, dat is wel koud om in te zwemmen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ongeveer de temperatuur van ons zeewater in de zomer dus...

Andere antwoorden (1)

Mijn dochter heeft afgelopen jaar met carnaval daar haar duikbrevet gehaald, dus....
Maar als het tegenzit kan het ook regenen en maar een graad of 15 zijn.