Ik las 40 graden in turkije over twee weken ga ik,is dit vol te houden?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Het beste antwoord

De warmte im dat soort landen is zoveel beter uit te houden. Ik hou niet van hitte maar voor mij is het prima te doen. Fijne vakantie trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als je de hele dag in het zwembad of in de zee zit wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dat als je veel activiteiten wil doen
In Egpte was dit ook zo, ik zat 4week lang alleenmaar in het zwembad en bij de zee
Dus als je leuk wilt shoppen en wat van het land zien is het zeker geen aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar is die temperatuur beter uit te houden dan hier in nl, hier is meteen zo drukkend warm daar om uit te houden:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de lucht daar eens tuk droger is, kan je die temperatuur beter hebben in T dan hier. Voor de meeste nederlanders is het niet heel prettig. Belangrijkste: Beschut je tegen de zon, drink absurd veel, en zorg dat je op plekken bent waar een briesje staat dan is het goed uit te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo leven als de Turken zelf. Dus op het heetst van de dag binnenblijven. Eventueel tukkie doen, en 's avonds genieten op terras met een spelletje trictrac
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet de hele dag slapen, maar een middag dutje doen op het heetst van de dag, je zal zien dat er rond die tijd ook niet veel te beleven is (behalve als je in een toeristisch gebied bent, want toeristen willen de hele dag door gaan ), de inwoners van Turkije zijn dit zo gewend en doen tussen 12 en 16 uur echt niet veel.
Dit doen ze trouwens in de meeste landen waar de temperatuur zo hoog oploopt.
Je zal ook zien dat in de avonden er veel meer te doen blijft dan hier, winkels blijven open tot middernacht, eten ga je pas rond 21 uur als het niet zo warm meer is.
Pas je dagritme aan aan de warmte dan heb je een heerlijke vakantie.
Sta vroeg op om iets te ondernemen, dan een paar uur rusten en dan een lange gezellige avond.
anneliez
12 jaar geleden
Ik verwachtte echt niet dat je ging trictraccen hoor;)
En wat is er mis mee om overdag lekker in de koelte n paar uur bij te komen zodat je er 's avonds weer volop tegenaan kunt.
anneliez
12 jaar geleden
nelly snapt t ook ;)
anneliez
12 jaar geleden
Verstand komt met de jaren ;)
Maar prettige vakantie gewenst, over 16 jaar zullen ze er heel anders uitzien (ook leuk, maar anders )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ben volwassen, maar ik ben
1 ook 16 geweest en
2 heb ik drie zoons van ongeveer jouw leeftijd.
Vorig jaar zijn we naar Kreta geweest en tussen de middag deden we echt niets, een boekje lezen en wat weg dommelen en ook wel eens een dutje in het appartement waar de airco lekker aan was.
Maar het is niet verplicht
Alleen jij vraagt hoe je het uit kan houden in 40 graden, nou dat kan je het beste door je midden op de dag niet druk te maken.
Prima antwoord van anneliez.
Nope, binnen zitten en tv kijken dan maar
owja en eten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor is vol te houden. Ik vermoed dat je naar de kust gaat. Halverwege de middag steekt daar een zeewind op, waardoor het een stuk koeler aanvoelt. Shoppen kun je beter 's morgens doen.