Maakt het uit op welke dag ik vlieg naar Edmonton? (Qua prijs) En van welk vliegveld?

Komende zomer wil ik weer naar Edmonton, Alberta, Canada. Ik probeer natuurlijk het goedkoopste vliegticket te vinden. Maakt het uit op welke dag ik vlieg? En van welk vliegveld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Dat maakt absoluut uit!

Welke dag en welk vliegveld je het beste kan nemen is iets wat je uit moet zoeken. Veel mensen zullen op een vrijdag of zaterdag willen vliegen voor de heenweg, en een za of zondag terug: Op die manier pak je het weekend mee bij een bezoekje.

Vliegen vanaf bv een duitse luchthaven is vaak voordeliger dan vanuit nederland.

Als je op expedia.nl kijkt, krijg je een overizcht van dagen, vluchten en alternatieve routes, gesorteerd op prijs.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zo vlieg je eind juni voor 998 euro pp vanaf amsterdam. Op dezelfde dagen kost vliegen van antwerpen 4239 euro en dusseldorf 780 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je vanaf Calgary het goedkoopste uit bent, dat is namelijk het dichtste bij. Ik vind zo al prijzen vanaf 162 dollar.