Is het nog steeds mogelijk om een soort superlastminute vakantie te boeken op het vliegveld?

Een kennis van mij vertelde dat het mogelijk is om gewoon naar het vliegveld te rijden en daar ter plekke een vakantie te boeken. Je maakt dan de keuze uit de (zogenaamde) overgebleven vakanties, waardoor je een stuk goedkoper uit bent.
Wij willen namelijk komende zomer op vakantie naar de zon en all inclusive. Waar we uiteindelijk terecht komen maakt dan ook niet uit.
Wie kan vertellen of dit mogelijk is op Schiphol? en waar kun je dan op schiphol terecht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is pas geleden ook al gevraagd : gebruik je de zoekfunctie even, vóór je een vraag stelt? Anders wordt het zo saai....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je mij het linkje kunt doorsturen van de vraag, zal ik mijn vraag sluiten. Ik kan het namelijk niet vinden via de zoekfunctie...

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja in de vertrekhallen zijn verschillende loketten waar je goedkope vluchten kun krijgen.
Maar het is niet altijd goedkoper. Ook goed internetbin de gaten houden he!

Verder welke kant van het land woon je? Dusseldorf airport heeft ook zulke loketten waar je goedkope reizen kunt kopen.

In hel algemeen ook met het gewone boeken is duitsland goedkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ook kan is bij het reisbureau binnenlopen met de tekst: wij hebben zo veel geld en willen all inclusive. Waar kunnen we morgen naar toe?. Je moet dan wel direct betalen, maar dat zal geen probleem zijn.

Zo hebben wij onze huwelijksreis geboekt :-))