Van wanneer tot wanneer loopt laag, midden en hoogseizoen in Londen?

Kan iemand mij een link geven naar een site waarop dit te vinden is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (2)

Groot-Brittannië en Noord-Ierland zijn een bestemming voor alle seizoenen, hoewel de maanden mei, juni en juli de beste reisperiode vormen voor het Britse koninkrijk. Van de lange dagen in de zomer profiteert u vooral in het noordelijk gelegen Schotland.

Piek toeristische seizoen in Londen is tijdens de zomermaanden juli en augustus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga niet rond 29 april. Kon huwelijk. Zomer is meestal 'laag seizoen'. Zoek een hotel in Croydon, ligt ten zuiden van London op 30 min met trein. Treinen rijden ook 's nachts.