Als ik een kaartje koop in de Spoordeelwinkels van de NS, kan ik die dan uitprinten?

Ik moet morgen met de trein, en wil een kaartje kopen: http://www.spoordeelwinkel.nl/cart is dat te printen of wordt het opgestuurd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Deze informatie is te vinden bij de FAQ van de NS Spoordeelwinkel:

Wat heb ik nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

De Spoordeelwinkel werkt met vervoer- en toegangskaartjes, ook wel e-tickets genoemd. Om een bestelling te kunnen plaatsen bij de Spoordeelwinkel heb je dus een werkende internetverbinding nodig en een geldig e-mailadres. Om de bestelde tickets te kunnen openen, dien je Adobe Reader (min. versie 3.0) te gebruiken. Door gebruik te maken van de link hieronder kun je, indien nodig, Adobe Readerexterne link (gratis) installeren. Om de tickets te kunnen afdrukken heb je een werkende (kleuren)printer nodig.

Het antwoord is dus dat u een e-ticket zelf moet uitprinten.

Zie verder in bijgaande bron.